Pozycjonowanie sklepów

Oferujemy skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych w wyszukiwarce Google.

W przypadku sklepów internetowych pozycjonowanie jest bardzo skuteczną formą promocji. Handel w Internecie w ostatnich latach nabiera tempa i coraz więcej firm oferuje swoje produkty w e-sklepach. Codziennie powstają nowe, dlatego konieczne jest podjęcie działań zmierzających do poprawy widoczności w sieci i dotarcie do potencjalnych klientów.

Sklepy internetowe i firmowe strony internetowe różnią się zarówno budową, jak i celami jakie mają realizować, dlatego też istnieje różnica między podejściem do ich pozycjonowania. Oferujemy pozycjonowanie na długi ogon, które pozwala na zwiększenie ruchu. Pozycjonowanie takie polega na doborze wielu precyzyjnych fraz. Zaletą pozycjonowania na długi ogon jest fakt, że użytkownicy wpisujący takie frazy w wyszukiwarce mają sprecyzowane wymagania czego szukają i jeśli to znajdą, istnieje duże prawdopodobieństwo dokonania zakupu.

Na czym polegają nasze działania?

Cały proces pozycjonowania sklepu internetowego w dużym uproszczeniu można zamknąć w czterech etapach:

  1. Odpowiedni dobór fraz (słów kluczowych)
  2. Optymalizacja strony internetowej
  3. Zdobywanie linków wysokiej jakości w odpowiednim tempie
  4. Monitorowanie sklepu i wyników pozycjonowania

Koszty

Pozycjonowanie to usługa trwająca przynajmniej kilka miesięcy. Za wykonaną usługę płaci się co miesiąc, a wysokość opłat uzależniona jest od kilku czynników. Cena za pozycjonowanie zależy przede wszystkim od liczby fraz i ich konkurencyjności, dlatego wycena wykonywana jest indywidualnie dla każdego klienta. Oferujemy dwa rodzaje rozliczenia za pozycjonowanie sklepu internetowego: opłata od efektu lub abonament.

Przy rozliczaniu od efektu comiesięczna kwota za usługę uzależniona jest od wyników. Oznacza to, że jeśli strona określonego dnia nie znajduje się na pierwszej stronie wyników, opłata za ten dzień nie jest naliczana. Umowę podpisujemy na 6 miesięcy.

W abonamencie comiesięczna kwota jest stała i nie ulega ona zmianie podczas trwania umowy, którą podpisujemy na czas nieokreślony. Zalety to prostota i brak zobowiązań.

Wycena pozycjonowania sklepu internetowego

Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania »

Korzyści z reklamy internetowej

  • Łatwe dotarcie do potencjalnych klientów
  • Wyróżnienie na tle konkurencji
  • Zwiększenie wiarygodności marki
  • Poprawienie wizerunku firmy
  • Ułatwiona komunikacja z klientem
  • Poprawienie widoczności w Internecie
  • Eksponowanie oferty firmy

Oferta

Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie lokalne
Kampanie AdWords
Optymalizacja stron
Audyt SEO

Kupon dla każdego nowego klienta

Promocyjny kupon AdWords