Reklama internetowa
Możesz stać się widzialny w Internecie
Jeżeli chcesz zwiększyć odwiedzalność swojej strony lub sklepu, proponujemy Ci sprawdzone rozwiązania. Oferujemy dwie skuteczne metody reklamy internetowej: pozycjonowanie stron internetowych oraz linki sponsorowane AdWords. Obie metody ściśle związane są z wyszukiwarką Google i ruchem jaki generuje.
Cała sprawa rozchodzi się o to, co wpisuje użytkownik w Google poszukując interesujących go informacji. Wykorzystujemy ten potencjał. Jeżeli ktoś wpisze w Google słowa związane z Twoją ofertą, zobaczy w wynikach link do Twojej strony. Zareklamujemy Twój biznes - ustalimy słowa kluczowe i skierujemy internautów na Twoją stronę internetową.
Oferujemy dwie metody reklamy w Google:
- pozycjonowanie stron
- kampanie AdWords (linki sponsorowane)
Czym się różnią od siebie i jak wybrać formę reklamy dla siebie?
Przeczytaj poniżej o podstawowych cechach pozycjonowania i AdWords:
Pozycjonowanie strony internetowej
Pozycjonowanie jest wyjątkowo skuteczną i stosunkowo tanią reklamą w Internecie. Efektem pozycjonowania jest wysoka pozycja strony w wyszukiwarce Google na kluczowe zapytania związane z działalnością firmy. Dzięki obecności w Google na te frazy stronę odwiedzać będą potencjalni klienci zainteresowani informacjami zawartymi na witrynie. Strona wyświetla się w naturalnych wynikach wyszukiwania, co przekłada się na większą wiarygodność oferty zawartej na stronie. Za usługę pozycjonowania naszym klientom proponujemy rozliczanie od efektu lub opłatę w abonamencie, a wycenę sporządzamy dla każdego klienta indywidualnie.
Kampanie linków sponsorowanych AdWords
Linki sponsorowane w AdWords to skuteczna i szybka reklama w wyszukiwarce Google. Reklama AdWords jest bardzo szybkim sposobem na reklamę firmy w Internecie. Reklama wyświetla się już następnego dnia od rozpoczęcie kampanii i trafia tylko do zainteresowanych osób, ponieważ wyświetla się tylko jeśli użytkownik wyszukiwarki wpisze do niej ustalone w kampanii słowa kluczowe. Reklamy znajdują się nad lub obok naturalnych wyników wyszukiwania. Oferujemy pięć pakietów na prowadzenie kampanii - już od 350 zł netto (pełny cennik). Budżet z pakietu można rozłożyć na dowolny okres, np. na miesiąc. Kampania linków sponsorowanych może mieć charakter jednorazowy lub ciągły i być stałym elementem polityki marketingowej firmy.
Zobacz: cennik AdWords
Porównanie
Porównanie: pozycjonowanie stron i linki sponsorowane
Pozycjonowanie | Linki sponsorowane AdWords | |
EFEKT | Obecność strony na wysokich pozycjach na ustalone słowa kluczowe w wynikach naturalnych | Widoczna reklama obok lub nad wynikami naturalnymi |
KOSZTY | Opłata od efektu lub w abonamencie - wycena sporządzana indywidualnie | Opłata za kliknięcie w reklamę - budżet na reklamy ustala klient |
KIEDY EFEKT | Efekty widoczne najwcześniej po kilku tygodniach | Bardzo szybko - reklama widoczna od dnia rozpoczęcia kampanii |
GWARANCJA | Brak gwarancji pierwszego miejsca | Po zapłaceniu odpowiednio wysokiej ceny można być nawet na 1-szym miejscu na dowolną frazę |
ZAUFANIE | Wysokie - strona wyświetla się wysoko w naturalnych wynikach wyszukiwania. Wyniki naturalne cieszą się większym zaufaniem internautów | Średnie - reklamy darzone są mniejszym zaufaniem, a niektórzy w ogóle nie klikają w reklamy |
ZMIANA SŁÓW KLUCZOWYCH | W trakcie pozycjonowania nie można zmieniać fraz | Możliwość zmiany słów w dowolnym momencie |
GDZIE? | Strona widoczna w naturalnych wynikach wyszukiwania Przykładowe naturalne wyniki zaznaczono na czerwono | Boks reklamowy wyświetla się obok wyników wyszukiwania (nad lub obok) Przykładowe reklamy AdWords zaznaczono na czerwono |
Inne formy reklamy i promocji
Duży udział wśród reklam w sieci ma reklama wideo. Z racji na wzrastającej popularność serwisów wideo jak YouTube (który jest obecnie największym dostawcą bezpłatnych treści filmowych i najpopularniejszą platformą społecznościową skupiającą amatorskich twórców) rośnie także zainteresowanie reklamą wideo. Jak to działa? Użytkownikom przeglądającym zawartość serwisu YouTube co jakiś czas emitowane są reklamy w formie filmów wyświetlane przed filmami, które chcą oglądać dotyczy reklamy In-Stream w YouTube). Realizacja takiej kampanii wymaga jednak stworzenia filmu reklamowego (scenariusz, pomysł, animacja lub aktorzy, ścieżka dźwiękowa, nagrania lektorskie, muzyka). Koszt wyprodukowania może być różny, sięgnąć może nawet kilku tys. zł.
Nagrania lektorskie
Lektorski.pl - nagrania lektorskie do reklam TV, radiowych, filmów reklamowych, prezentacji, zapowiedzi telefonicznych, centrale IVR, reklama mobilna samochodowa, komunikaty głosowe, inne usługi lektorskie
Korzyści z reklamy internetowej
- Łatwe dotarcie do potencjalnych klientów
- Wyróżnienie na tle konkurencji
- Zwiększenie wiarygodności marki
- Poprawienie wizerunku firmy
- Ułatwiona komunikacja z klientem
- Poprawienie widoczności w Internecie
- Eksponowanie oferty firmy
Oferta
Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie lokalne
Kampanie AdWords
Optymalizacja stron
Audyt SEO
Kupon dla każdego nowego klienta