Blog
Filmy reklamowe w marketingu
Reklamy to cena jaką płacimy za tanie lub darmowe treści w telewizji, internecie i innych mediach. Co roku 10 miliardów unikalnych użytkowników sięga po treści filmowe w serwisie YouTube. Video marketing od kilku lat wzmacnia swoją pozycję i przybiera na znaczeniu. Reklamy video jak również filmy produktowe, prezentacje np. produktowe cieszą się dużą oglądalności i wyróżniają skutecznością. Grafika, zwłaszcza animacja dodaje atrakcyjności reklamom, co potwierdzają dane statystyczne Facebooka. Portale społecznościowe chętnie inwestują w rozwój video marketingu promując reklamy video. Możliwości techniczne w tym obszarze kryją wielki potencjał. Konsumenci podkreślają, iż reklamy video oddziałują na wiele zmysłów, przez co są lubiane i uchodzą za bardziej trafne, godne zaufania, wskazują na profesjonalizm i zaangażowanie w przeciwieństwie do ulotek, tekstu. Jako odbiorcy oczekujemy komfortu i bądź co bądź jesteśmy leniwi. Rzadko się komuś chce czytać długi tekst, za to obejrzeć film owszem.
Poprzez film reklamowy możemy w krótkim czasie ukazać o wiele więcej niż w pisemnym elaboracie. Poprzez użyte gesty, mowę ciała, uśmiech, tonacje głosu możemy wpływać na decyzje konsumenckie. Obraz zastępuje wyobraźnię podsuwają gotowe skojarzenia. Dobrze dobrana muzyka do filmu potrafi spotęgować działanie przekazu. Tutaj znajduje się przykładowa lista podkładów muzycznych wykorzystywanych w filmach: www.front-music.pl/film-kp2/ i wystarczy przesłuchać kilka z nich, a dowiadujemy się, że spektrum nastrojów jest bardzo szerokie. Od muzyki smutnej, doniosłej, pełnej zadumy, po wesołą i energetyczną, wzywającą do działania. Muzyka w filmie czy prezentacji spełnia funkcję niewiele mniejszą niż sam przekaz werbalny.
Współczesny świat nowoczesnych technologii to świat ekranu i obrazu elektronicznego, co za tym idzie odbiorcy preferują właśnie ten sposób przekazu i komunikacji. Z tego też powodu łatwiej jest widzowi, użytkownikowi skoncentrować uwagę na reklamie video niżeli na folderze drukowanym, czy nawet rozmowie z handlowcem. Internauci s bombardowani wszelkimi reklamami online, które opierają się na analizie zachowań użytkownika, dzięki czemu reklamy wyświetlane danemu użytkownikowi są bardziej dopasowane do jego aktualnych potrzeb i zainteresowań. To przesądza o skuteczności reklamy w sieci, w tym reklamy video. Z drugiej strony reklama video daje szerokie pole do popisu w obszarze sugestywności i manipulacji. Kolorując rzeczywistość dążymy do ideału z reklamy, odkrywamy popyt na określone dobra nie odróżniając kreacji od realnego świata. To spore zagrożenie, jednakże reklamodawcy i twórcy reklam eksploatują ten obszar coraz intensywniej widząc efektywność swych działań.
O blogu
Na blogu poruszane są takie tematy jak marketing internetowy, reklama w internecie, radiu i telewizji, optymalizacja stron, wyszukiwarki stron (Google, Bing), strony internetowe, portale społecznościowe.
Nasza oferta
Oferujemy skuteczne pozycjonowanie stron i sklepów internetowych. Nasze działania poparte są pasją i doświadczeniem. Zaproponujemy frazy i doradzimy w kwestiach technicznych.
Ostatnie wpisy
Skuteczna komunikacja z klientami w małej i średniej firmie
Reklama firmy w internecie w 2025 roku
Jak zapowiedź telefoniczna może pomóc firmie?
Filmy reklamowe w marketingu
Jak usunąć swoje nazwisko z Google?
Jak sprawdzić linki do mojej strony?
Jak dodać stronę do Google?
Reklama strony w Google
Strona internetowa widoczna w Google
Porady Google dla webmasterów
Różne wyniki wyszukiwania w Google
Łańcuszki na Facebooku - o co tu chodzi?
Mojej strony nie ma w Google
Anglojęzyczne strony w wynikach Google na polskie frazy
Jak założyć bloga?
Dlaczego strona spadła w Google?
Na jakich stronach nie umieszczać reklam AdSense
Aktualizacja algorytmu Google: Pingwin 2.0
Co to jest pozycjonowanie stron?
Pozycjonowanie - czy warto?
Czynniki decydujące o pozycji strony na liście wyników wyszukiwania
Naturalne linki i rola anchora w przyszłości
Cennik pozycjonowania, czyli jak wycenić pozycjonowanie
Własny sklep internetowy i jego pozycjonowanie
Głośny początek roku w Heyah